Post Reply FAQ Members Login

Mi experiencia con mi hermana

Re : Mi experiencia con mi hermana

Postby wanda » Tue Oct 11, 2005 10:12 am

HI,

Just to let you know Clarissa also died this morning. We feel so devastated, I don't understand why life it could be so unfair. I begged for her but God Didn't hear me. The only thing I can think of is my sister. My heart is aching, I have no more tears............
wanda
Registered User

Postby jenandtheboys » Tue Oct 11, 2005 10:47 am

Oh my goodness, Wanda, I am SO sorry to hear about little Clarissa's passing. That is terribly sad and I am very sorry for you and your whole family. We were all rooting for Clarissa to do well, and it's so hard to understand why these things happen. I will be praying for you and your sister, and for the two little angels too.

jenandtheboys
Registered User

Postby akemt » Tue Oct 11, 2005 11:40 am

Wanda, There is nothing I can say, but please know that I am thinking of you and saying a prayer on your behalf. My heart goes out to you...
akemt
Registered User

Postby meg » Tue Oct 11, 2005 11:40 am

I am so sorry for your family's loss. I am sending prayers of comfort to all of you.
meg
Registered User

Postby lorelei » Tue Oct 11, 2005 12:04 am

I am so sorry for your double loss...It's so very sad.

Know that you, as well as your sister and entire family are in our thoughts and prayers...

lorelei
Registered User

Postby frasiah » Tue Oct 11, 2005 03:47 pm

Oh Wanda, I am so sorry about what has happened to your family. I am so so sorry...
frasiah
Forum Moderator

Postby heatherbbb » Fri Oct 21, 2005 09:15 pm

Wanda,
Lo siento. Es horrible para toda la familia perder las bebes. Mi primero hijo Seth nacio a las 26 semenas. El vivio en el NICU por 5 1/2 meses. Sus pulmones siempre eran enfermos. Yo se que dificil es esperar y orar para uno que ama tanto y despues perderlo. Yo voy a orar para toda su familia. Espero que recibieran consuelo y paz durante esto tiempo tan dificil. Yo espero que su hermana puede recuperar pronto de su caesara y su precion alta. Mi segunda caesara fue muy dificil tambien. Yo creo que Dios siempre nos escucha. Pero, algunas veces la respuesta es que el nos ama pero no. No debe ser. Y nosotros no etendimos. Otra vez, espero consuelo para usted.
heatherbbb
Registered User

Postby love_debris » Mon Dec 04, 2006 01:41 pm

Un cariñoso abrazo de fuerza para toda tu familia en estos momentos tan difíciles.

Con amor, Eliana
love_debris
Registered User

Previous

Return to Pregunta al que sabe (foro latino)